søndag den 20. december 2009

dagen efter


En lille ting der ikke blev plads til på tracket:

Som en direkte følge af føromtalte druk, må man jo som bekendt tage straffen dagen efter.
(ved mindre man er en af de der idioter der aldrig får tømmermænd og absolut skal plapre om det, fx. i bussen (hooold kæææft, i sku' hænges og skydes og dræbes og tortureres bagefter sku i (så ku i bare prøv hvorn det er)))

Denne straf rammer skam sgu jo og mig, dette resulterede lørdag i at jeg havde det ad satan til hele dagen, jep. Dejlig. Tidligt op, lige hurtigt hjem at brække sig, og så ud at gå march og så stå i 6 graders kulde i Hinnerup en times tid, så kører vi.



Da jeg ikke selv har skrevet vers om det, er det jo fint at en anden har gjort det til punkt og prikke. Det er meget rammende faktisk.
Jeg taler om Arild, der på sin voldfede debut; Et Nyt Daggry, giver et bud på dagen efter.
Det kan hverken købes eller downloades mere, så jeg er glad for at jeg "ejer" nogle filer, men i kan lige få teksten, så vi kan snakke sammen, ai.

Forestil jer et meget stille, dovent jazzet beat og rap selv teksten, så leger vi lige at i kan høre musikken rigtigt:

Fuck det er neder, jeg sidder bar her og keder mig

Tømmermænd bider mig håber ik at det blir ved at vare

Det irritere mig meget så jeg snupper lidt piller

Håber det hjælper hele kroppen den skælver

Jeg har ondt over det hele og jeg ka mærk mit hoved dunk'

Måske er den eneste løsning at la mig udpumpe

Men lig nu ligger jeg uden at foretage mig noget

For en hård dag er gået og jeg føler mig forslået

Jeg tåget, og ude af stand til at orientere mig

Fuck hvor er jeg træt og mand det irritere mig

At hver gang jeg går på druk så går det samme vej

Alt for meget druk og dagen efter vil de straffe mig

Ved at gi mig hovedpine, smerter og mavepine

Den eneste gode ting er at jeg stadig ka lav rim

Og min krop er i stand til at få lidt at æd'

Men nu er jeg os så træt jeg ikke gider lave omkvæd

Gider ikke skriv om glæd det få ting der glæder mig

Jeg' træt, tørstig og trist så jeg lader bar

Instrumentalen kør, som mit talerør

og som som en medicin mod alt det shit jeg sagde før 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar