mandag den 14. december 2009

"Sometimes i throw it all away and go fishing"

Nu skrev jeg godt nok, at denne blog skulle handle om mine tanker, men hvorfor indskrænke sig til det når det jo, som bekendt, er sådan, at andre allerede har udtrykt dem meget bedre i forvejen.
Derfor vi jeg også ofte, løbende komme med indlæg, der promovere noget musik, hvis budskaber jeg kan relatere til. vel at mærke musik jeg ikke selv har lavet. Here it goes:


Kunne det ikke nogengange bare være rart at smide alt væk og tage ud at fiske; jo selvfølgelig.
Bare vi alle havde mere tid til det.
Og da vi jo har temmeligt travlt altid, kunne vi skam også have brug for det.
Derfor vil meget gerne have lov at præsentere det her udmærkede/dope nummer lavet af en fyr, der hedder/kalder sig Fred Nukes. Hvis ikke har hørt om ham før, burde i skamme jer, for i har sikker hørt noget, han har produceret.
Det her er virkelig fin og flot hiphop med horn, piano, mandolin og alverdens ting.

Der er ikke meget mere at sige end: Play that funky musik.

Den er til download via Fred Nukes' egen blog
Tag den alternative mirror and you'll see light

Ingen kommentarer:

Send en kommentar