søndag den 20. december 2009

drukken, gal og fortabt




Oven på den ekseptionelle druk, der fandt sted i går i Torrild, har jeg besluttet at løslade det næste af de tracks, jeg nyligt har lavet. Det handler jo, som man nok kunne gætte, netop om druk.
Mine gode beatsmed mr. sir BlazterBeats, med de gode beats der blaster hvor de skal, kom op med ideen og jeg var frisk.
Det sgu faktisk længe siden, og dette track har været færdigt længe, og jeg skrev teksten endnu før det, det har bare ikke været indspillet. Men det holder sgu stadig. Netop fordi jeg sætter en ære i at lave møget fra hjertet, eller hvad man siger, og så hurtigt skifter jeg ikke mening.

Men tilbage til hvad det hele handler om: Kasper havde en ide til et clubtrack (somom). Han havde en ide til et track, der handlede om druk og stoffer, div. addik-ti-o-nes, men fra en meget negativ synsvinkel: det skulle hedde; den fortabte - enden er nær. Simpelthen, så hårdt kan det gøres.
Velkommen til den fortabte telefonsvarer - læg en besked efter tonen. Og det gjorde jeg.

Det handler om mig og mine erfaringer, dog går jeg ud i få ting, jeg kun forestiller mig. Men hør dog selv musikken: af de fortabte, om de fortabte. Fortab dig i det, og fortæl gerne din mening.

Min lyd er antikommerciel ad helvede til, jeg foretrækker at kalde det real.
Meeen, vi kører sgu med autotune, damn, men det skal der jo til. Så jeg regner med et gennembrud snarligt.
Jeg kommer til at hænge med den gode mr. West på den hårde klinge, ses i Chicago folkens.

PS: "min" beatmger er faktisk ornlig syg, og jeg er alvorlig (eh og). Han er begyndt at producere for store folk, så hold ørene i bevægelse, så vil der droppe ting og sager i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar